Pueblo Cautivo

Adoramos los pueblos y sus noticias

Barcelona

Las nuevas medidas del gobierno para reducir el tránsito en la AP-7: Carrils adicionales y restricciones de camiones | Redacción | barcelona | Compañía

El Govern podrá implantar desde el pont de Sant Joan les noves medidas para hacer frente al aumento del trànsit a l’AP-7 després de la supressió dels peatges.nort, entre Sant Celoni i Parets del Vallès i es límite de la circulació de trucks para el trayecto en tranvía de la AP-7 a una velocidad máxima de 80 km/h els divendres or dies previs a festiu. Más, también es posarà en funcionamiento un sistema de grues a diferents punts de autopista para retirar vehículos accidentales de forma rápida. Las restricciones de camiones entrarán en vigor para Sant Joan y se repetirán las fechas especiales d’intensitat de la mobilitat durant tots els caps de setmana de juliol.

Així ho informó al consejero de interior, Joan Ignasi Elena, en la rueda de prensa posterior al consell executiu. Elena ha recordado que aquest any “hi ha 74 persones que han perdut la vida; un 22% menys d’accidentalitat sin embargo el nombre de persones és només un menys que l’any 2019″. Amb l’objectiu de «reduir accidentalitat» delante de la «saturació» de la autopista AP-7, s’ha apostat a introducir modificaciones para millorar la gestió del trànsit, que consisteix, entre d’altres, en «un carril addicional nou i segur ”de Parets en Sant Celoni para Sant Joan. También tiene información de un carril adicional a la C-32 norte, de Llavaneres llega a Montgat.

Aquestes mesures s’haurien d’afegir la propuesta del govern de reduir a 110 km/h la velocidad en la AP-7 a 100 km/h en tranvías en hi ha acumulació.

de accidentes en la parte central de la AP-7/B30.

També establecerá una limitació de la circulació de camiones para la dreta ia 80 km/h en el tranvía de la AP-7 de dos carriles en el sur del país i al tranvía central de l’AP-7 els dies d’especial confluència de trànsit, els divendres or bé els dies previs a festiu a partir de les 5 de la tarda. I també es treballa en un pla d’aparcaments for a transportistes que els garanteixi el descans in different punts de l’AP-7.

Para el control de la velocidad, el Departament d’Interior licitará en 2022 la instal·lació del sistema de velocidad variable en la C-58 y la iniciació dels projectes per instal·lar sistemes de velocitat variable a l’AP-7 center (entre Santa Perpètua de la Mogoda i el Papiol), en la AP-7 Nord (entre Sant Celoni i la Roca del Vallès) y la C-33 (entre Parets del Vallès i el Nus de la Trinitat).

Críticas al gobierno del espanyol pels peatges

L’Executiu català considera que el alliberament dels peatges s’ha fet «sense cap planificació» i que tiene un problema estructural con la AP-7 i reclama un compromís clar del govern espanyol amb les infraestructures a Catalunya com l’ampliació d’ un tercer carril en Tarragona, la conexión de l’AP-7 amb la A-7 para derivar parte del trànsit a esta libre autovía, la ampliación de la capacitat de l’enllaç de l’AP-7 amb l ‘A- 2 en sentit nord en Martorell o la finalització de les obres de la N-II entre Tordera i Vidreres.

DEJA UNA RESPUESTA

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.