Pueblo Cautivo

Adoramos los pueblos y sus noticias

Barcelona

El Polo perdido en els ‘shoot-outs’ i no hi haurà equipa a los catalanes en la final de lliga | CA | BARCELONA / MADRID | Hoquei sobre herba

La final de la lliga femenina no tindrà equipa a las catalanas després de quedar eliminadas en la semifinal el Junior i el Polo. El conjunto de Sant Cugat perdió 4-0 contra el Club de Campo, el amfitrió, mientras que les barcelonins han estat derrotades en els tiroteos pel Complutense para 4-3, després d’acabar el partit amb a 2-2.

El Polo ha marcado en el minuto con córner penal gracias a Flor Taves, la jugadora mateixa ha situado el 0-2 en el marcador en el minuto 16. El Complutense ha pasado a dominar el partido y ha tenido pocas ocasiones. Els àrbitres han xiulat fins a set penals corner for the conjunt madrileny i els seus dos gols han arribat en aquestes jugades. El primer en el minut 40 i el segon a només tres minuts del final. En els tiroteos el Complutense siempre tiene anat por delante i s’ha imposat para el 4-3.

El Junior ha comenzado mal el partido y ha encaixado el primer gol en el minuto tres, y en el vuit ha arribado el segundo en contra de córner penal. Después de dominar el primer cuarto, el Club de Campo ha ampliado la diferencia en el inicio del segundo (3-0). El Junior ha dispuesto de dos córners penales que siguen abans del descans, i de dos més en el tercer período, pero no ha marcado un gol de cap conseguit. El Club de Campo completó la victoria amb el 4-0 a un minuto de la final.

DEJA UNA RESPUESTA

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.