Pueblo Cautivo

Adoramos los pueblos y sus noticias

Barcelona

El Espanyol impulsa una campaña de abonos centrada en los infantes | Paula Muriel | BARCELONA | Espanyol

La entidad blanc-i-blava trae unes setmanes treballant de valent to girar full ràpidament del mal regust que va deixar el darrer curs i centrar tots els esforços en buscar solucions de cara al own. En plena operación sortida de jugadores, el Espanyol tiene un paréntesis para apel·lar directamente a los aficionados que presentan la campaña de premios de la temporada 2022/23 en el RCDE Stadium.

“Què veus quan veus un nen pel carrer amb la samarreta de l’Espanyol?”, rezaba el vídeo promocional, protagonizado por infantes de diversas ediciones. “Jo veig algú aprenent to resistir, to aguantar el dolor, the decepció, the hoax. Aprenent a entender a que no tothom think igual ”, relata a veu anglòfona parlant català, aposta que no s’acaba d’entendre ja que el missatge està adreçat a aficionado local.

Sigui com fos, els més petits de la casa són els grans se beneficia de esta campaña i és que per cada carnet infantil (fins els 15 anys), el club se compromete a regalar otro. “Són el futur del futbol i del club. Tots hem sigut nens, busque vincular aquest sentiment que tots portem dins”, explicó Mao Ye, director general de l’Espanyol, en acte de presentació.

Els preus de tots els abonaments continuen frozenats des del 2019 i també es mainten els descomptes, per exemple, de família, de ser penyista, de pensionista, de la graderia d’animació i per estar en situació d’atur or similar. En més, el club destinará el 5% de la importación total a projectes solidaris propis ia d’altres compartits amb alguns ajuntaments.

Omplir el RCDE Stadium, que té una capacitat per a 40.000 persones, és una assignatura pendent des que es va inaugurar estadi l’any 2009, but és que a la passada temporada es va batre el trist rècord d’haver registrat la pitjor assistència de la seva història, amb a mitjana de 17.352 viewers per partit, superant els números negres de la segona temporada de Quique Sánchez Flores.

Només los partidos contra el Barça (2-2), el Madrid (2-1) y el Sevilla (1-1) más de 20.000 entradas. És cert que alguns enfrontaments van patir limitacions d’aforament pel covid, but aquest descens no es va produir en other clubs amb profiles similars of the lliga espanyola. Para la banda de seva, el periquito aficionado es queixa que els horaris dels partits no son els més compatibles.

Per tant, a més dels descomptes i beneficis per ser soci-abonat, el Seguidor periquito haurà de veure’s motivat amb les gestions que continuï fent el club al llarg de l’estiu de cara a confeccionar la plantilla final per al vinent i així aconseguir enganxar -se de nou. La nueva etapa de l’Espanyol como el 5 de julio estará dirigida por el teacian Diego Martínez.

DEJA UNA RESPUESTA

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *