Pueblo Cautivo

Adoramos los pueblos y sus noticias

Barcelona

El Barça es refà i jugarà la final de la copa (4-0) | CR | BARCELONA | Bote

El Barça jugarà una nova final aquesta temporada. El equipo de Jonatan Giráldez ha rebatido la patacada en la Champions contra el Olympique de Lió y una exhibición contra el Real Madrid en semifinales de copa.

El conjunto blaugrana se ha ido al activo de la portería blanca i Misa ha evitado el 1-0 en una rematada en boca de gol de Mariona quan només s’havien jugat tres minutos. El Barça trepitjava constantemente en el área y se ha deshecho de una triple ocasión clarísima: pal d’Alèxia, aturada de Misa a xut de Rolfö y remat desviat d’Oshoala (13′). El nigeriano ha remado al pal dos minuts després. El gol se ha marcado en el minuto 19. Buena combinació blaugrana, centrado d’Alèxia en el punto de penalti y goles de Lieke Martens.

En el segon temporal el Barça siguió dominando. Aitana ha fregat el segon amb un xut que ha sortit llepant el pal (46′) i, Seguidament, ha aprofitat un regal de Oshoala para fer el 2-0 a la frontal de l’àrea petita. Un gol que llevó al Barça a sentenciar amb la diana de Mariona a la sortida d’un córner (53′) que ha ganado el partido. El ritmo del juego ha bajado, pero el Barça ha seguido portando el ritmo del partido. Finalmente, Oshoala, negada de cara a porteria durant tot el partit, ha fet el quart després d’un genius de Clàudia Pina (75′), que ha estat sublim.

El Barça intentará revalidar el títol aconseguit l’any passat. El rival a la final (dioenge, 11.30h) será el Sporting de Huelva.

DEJA UNA RESPUESTA

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.