Pueblo Cautivo

Adoramos los pueblos y sus noticias

Barcelona

5G aterriza en Barcelona en un proyecto en la Boqueria | Bernat Pareja | BARCELONA | Empresa

BARCELONA

La empresa catalana de telefonía móvil Parlem Telecom, juntament amb Cellnex Telecom, Lenova i Red, acaben de presentar a la Boqueria una prueba piloto de compra en línia amb realitat Augmentada. L’objectiu és transformar el comerç for internet combinat “la comodidad que ofrece la compra de la vivienda amb el trato personal que es rebria presencialment a la Boqueria” afirma Òscar Ubide, gerente del mercado.

Tal com plantegen el projecte, el comprador es connectarà a través de una aplicación amb un asistente de compra, ubicado en el mercat de la Boqueria, que disposarà d’unes ulleres de realitat Augmentada. Las dos personas pueden comunicar a los asistentes con el comprador els ulls. L’afegitó de les ulleres és que permetran obtenir informació en temps real dels products que es desitgi comprar, des dels preus fins a la date de caducitat passant per instruccions de consum or valor nutricional.

Actualment estan apareixent aplicacions que et permeten fer la buys des de casa i rebre-la in minuts. Un Parlem valoren que el tret diferencial respecto a otras aplicaciones ya existentes de compra de casa en minutos es «la posibilidad de adquirir productos de calidad comprada de casa».

The demostració va dur a terme a la parada Olives Francesc. “Fa un any que ens ho van proposar –explica Imma Roquet, paradista de Olives Francesc– i nosaltres vam estar encantats de participar-hi. Ens van demanar productes i informacions sobre elsarticles. » Esta es la primera prueba piloto de 5G en Catalunya en què s’ejecuta un cas d’ús, és a dir, a test for such de detect quins han estat els bugs i quin escenaris es poden obrir de cara al futur.

Apropiar el ‘km 0’ al joven

«Nosaltres som venedors i el que volem és vendre», comentó Jordi Ausiró, venedor de la parada Mas, i afegeix: «Hi ha molto gent que no serve this funcionalitat, but si podem apropar el mercat als joves, millor». El paradista explica com la gent, arran de la pandèmia, es back to concern for menjar de qualitat i de proximitat, i nous support com aquest poden ser aclaim for al jovent.

Durante la presentación se recuerda que “cal posar els peus a terra i saber en quin punt som”, ja que aquesta nova aplicació pot trigar anys a ser una eina real per al públic, el seu objectiu final. De moment, molts paradistes encara no saben què és aquest projecte ni quines implicacions podrà tenir per al seu negoci. Ara bien, tothom coincidix amb Ausiró que “si això ha de servir a otros clientes i boostar les vendes, benvingut sigui”.

DEJA UNA RESPUESTA

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *